استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

ترفند عجیب قاچاقچی مشروبات الکلی برای فرار از دست پلیس

  • کد خبر: ۱۹۷۵۹۱
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
ترفند عجیب قاچاقچی مشروبات الکلی برای فرار از دست پلیس
قاچاقچی مشروبات الکلی می‌گوید برای انجام کارهای خلاف از خودروهای مسروقه‌ای که به ابزاری خاص مجهز شده بودند، استفاده می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این متهم که به‌تازگی در یکی از شهر‌های غربی کشور دستگیر شده است می‌گوید: به خاطر جثه‌ام به من اصغر کوچولو می‌گویند و کار اصلی‌ام خرید و فروش مشروبات الکلی است، اما برای اینکه مشروبات را بدون دردسر به  شهر‌های مرکزی قاچاق کنیم از خودرو‌های مسروقه و بیشتر پژو آر دی و ۴۰۵ یا پرشیا استفاده می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که چرا از خودرو‌های مسروقه استفاده می‌کرد گفت:، چون دردسرش کمتر است، اگر پلیس در جاده دنبالم می‌کرد، نمی‌توانست مرا بگیرد، چون دست‌فرمانم خوب است. بعد هم دود می‌زدم یا کف جاده میخ می‌پاشیدم و فرار می‌کردم، یک درصد هم اگر به من می‌رسیدند ماشین دزدی را رها و پیاده فرار می‌کردم.

او توضیح داد: هر یک از خودرو‌های مسروقه را به قیمت‌  ۴۰ میلیون تومان می‌خریدم و برایم فرق نمی‌کرد ارزش واقعی ماشین چقدر باشد. بعد هم یک رقم پلاک هر کدام از خودرو‌های مسروقه را عوض و از هر یک حدود سه ماه استفاده و بعد در جایی رها می‌کردم.

این متهم جوان همچنین در مورد سود قاچاق مشروبات الکلی نیز گفت: هفته‌ای سه بار از غرب کشور به تهران می‌آمدم. تقریباً در هر سرویسی ۱۰۰ میلیون تومان سود می‌کردم. همین الان هرکس بخواهد معمولی‌ترین مشروب را بخرد شیشه‌ای سه میلیون تومان باید بدهد؛ اما من هر شیشه را ۶۰۰ هزار تومان می‌خریدم.

او در مورد نحوه پیدا کردن ماشین‌های مسروقه توضیح داد: من در سایت‌ها آگهی می‌دادم و می‌نوشتم ماشین اوراقی پژو پارس خریداریم، بعد یکسری از ماشین‌های اوراقی را که می‌فهمیدم دزدی است با همان قیمت ۴۰ میلیون تومان می‌خریدم، موتورش را دستکاری می‌کردم و روی ماشین دودزا و میخ‌پاش نصب می‌کردم. بعد از غرب کشور به تهران می‌آمدم.

این متهم که سابقه کیفری ندارد ادامه داد: ۶ سال است در کار مشروب هستم، اوایل خودم با پای پیاده این کار را می‌کردم. بعد کم‌کم شیوه‌های دیگر را استفاده کردم و از ۶ ماه پیش هم از ماشین استفاده می‌کنم. بیشتر خودرو‌های مسروقه، تولید سال ۹۰ و ۹۱ بود و بعد که آگهی می‌دادم خود فروشنده خودرو را تا غرب کشور می‌آورد و بعد از آن من دست به کار می‌شدم.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->